با قابلیت‌های خاص ال جی G8s ThinQ آشنا شوید

ال‌جی جی ۸s در کنار طراحی متفاوت، ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌‌افزاری جالبی دارد که آن را از سایر گوشی‌های سال ۲۰۱۹ متمایز می‌کند.

ال‌جی در نظر دارد تا در‌ آینده‌ی نزدیک پرچم‌دار سال ۲۰۱۸ خود را به بازار ایران عرضه کند. گوشی ال‌جی G8s ThinQ توانمندتری محصول فعلی ال‌جی تا به امروز به‌شمار می‌آید، در مقایسه با سایر پرچمدارهای سال ۲۰۱۹ از لحاظ کارایی کمی متفاوت به‌نظر می‌رسد و قابلیت‌های منحصربه‌فردی را به‌همراه دارد. باتوجه به عرضه‌ی نزدیک این گوشی به‌بازار، در نظر داریم تا در ادامه به بررسی ویژگی‌های خاص ال‌جی G8s ThinQ بپردازیم و فناوری‌های منحصربه‌فرد آن را معرفی می‌کنیم.

ال‌جی در مجموع از پنج حسگر برای بخش دوربین جی ۸ اس استفاده کرده است. سه حسگری که در پشت قرار دارند به ترتیب واید، تله‌فوتو و اولتراواید در نظر گرفته شده‌اند تا کاربر مهم‌ترین حسگرها را در کنار هم داشته باشد؛ اما بخش ویژه و جذاب در مورد دوربین اصلی تمهیدی نرم‌افزاری به‌نام Tripe Mode یا حالت سه‌گانه است. در این حالت دوربین هر سه تصویری که از حسگرها دریافت می‌کند در قالب عکسی جداگانه ذخیره می‌کند تا با یک شات سه عکس متفاوت داشته باشید.

این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.