رونمایی اپل از آیفون ۱۲

شرکت اپل از شاهکار جدید خود رونمایی کرد. آیفون ۱۲ یکی از مینی آیفون های اپل است که امکانات فوق العاده ای دارد.

اپل هر ساله در ماه سپتامبر از نسل جدید گوشی‌های آیفون رونمایی می‌کند ولی امسال به دلیل مشکلات ناشی از بحران کرونا، در ماه اکتبر این مراسم برگزار شده است. در هر صورت بعد از مدت‌ها انتظار این شرکت از خانواده‌ی آیفون ۱۲ رونمایی کرد و در این مطلب قصد داریم به مشخصات و ویژگی‌های دو گوشی گران‌تر این خانواده یعنی آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس بپردازیم.

اپل سرانجام در رویداد Hi, Speed از آیفون‌های جدید در چهار مدل رونمایی کرد. آیفون ۱۲ با طراحی تازه، چیپست قدرتمند، نمایشگر OLED و مودم ۵G در روزهای آینده به بازار عرضه خواهد شد.

سری آیفون ۱۲ امسال در چهار مدل معرفی شده‌اند. اپل سرانجام از طراحی آیفون X دست کشید و حالا شاهد تیزتر شدن گوشه‌ها در آیفون‌های جدید هستیم که آن‌ها را هر چه بیشتر به آیپد پرو ۲۰۲۰ شبیه کرده است. اپل می گوید آیفون ۱۲ نسبت به نسل قبل حالا ۱۱ درصد باریک تر، ۱۵ درصد کوچکتر و ۱۶ درصد سبک تر شده است.
برخلاف سال گذشته که اپل سه آیفون معرفی کرد، امسال یک نسخه مینی هم به اعضای خانواده آیفون ۱۲ اضافه شده است. آیفون ۱۲ مینی با صفحه‌نمایش ۵.۴ اینچی برای افرادی مناسب است که گوشی‌های جمع‌وجور را می‌پسندند. آیفون ۱۲ مینی در واقع یک پرچم‌دار کامل است و تمام قابلیت‌های آیفون ۱۲ را در اختیارتان می‌گذارد.

iPhone 12 mini در پنج رنگ مشکی، آبی، سفید، سبز و قرمز به بازار عرضه خواهد شد. همان‌طور که می‌بینید از نظر طراحی با تغییرات بزرگی نسبت به آیفون ۱۱ مواجه نیستیم. بدنه پشتی گوشی کماکان از شیشه براق ساخته شده که بخش ماژول دوربین از پوشش مات استفاده می‌کند. دوربین دوگانه و فلش LED کماکان پابرجا هستند و البته بریدگی صفحه‌نمایش هم برای فیس آی‌دی کماکان وجود دارد. با این‌حال حاشیه‌های نمایشگر نسبت به آیفون ۱۱ کمی باریک‌تر شده و حالا طراحی کلی کمی زاویه‌دارتر و مکعب شکل شده که ما را به یاد آیفون ۵ می‌اندازد.

 

این نوشته منتشر شده در مقالات می باشد. جهت اضافه کردن به علاقمندی های مرورگر خود بر روی لینک صفحه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.